Klachten / idee'n

Discussion in 'Skyblock' started by Elias8477, Jan 27, 2017.

1. Elias8477
    Question

Elias8477 Owner
    Staff Member Owner

Beste, hier in de reacties kan je je klachten en of idee'n achterlaten. Hierop zullen voornamelijk ik, en Matthy op reageren. Misschien klonk het een beetje dat ik de enige 'SB manager' was, maar Matthy is dat ook. Wij kunnen niet steeds op idee'n komen, en wij kunnen ook niet alle bugs/fouten ontdekken. Daarom deze topic even, dit kan ons heel goed helpen!

2. totalrambo
    Drunk

totalrambo Newbie

Meer gaan focussen op 1 of 2 bepaalde werelden / servers / gamemodes en zorgen voor meer players, hierna gaan uitbreiden naar meerdere servers weer. De server is zeer leuk zoals het is, maar hoe meer mensen hoe meer vreugde.

Elias8477 likes this.
  3. OrOrg
    Inspired

OrOrg Junior Member

Het eerste deel 'focussen op 1 of 2 bepaalde werelden' ben ik volledig mee eens, ik vind de werelden 1punt7 enz nogal overkill maar zoals reeds eerder gezegd is daar weinig meer aan te doen.
    Het tweede deel 'hoe meer mensen hoe meer vreugde' ben ik niet mee eens, ik zoek altijd servers met een kleine community en daar is bmc nu bij, dan ken je elkaar ook allemaal. Natuurlijk is het altijd goed als een server populairderder wordt maar nu is het leuk omdat bijna iedereen elkaar kent.
    Verder wil ik ook nog meedelen dat ik niet bepaald begrijp wat dit te maken heeft met skyblock.

4. Elias8477
    Question

Elias8477 Owner
    Staff Member Owner

Dat hebben we voor een lange tijd gedaan, en survival en pvp zijn al ontwikkeld. Daarom startte Timmy skyblock etc, en zo kunnen wij dan ook meer spelers aantrekken.

5. totalrambo
    Drunk

totalrambo Newbie

Ik zag niet dat dit voor skyblock was. Sorry haha.
    Ik vind dat de community zo wel zeer goed is inderdaad doordat iedereen elkaar kent. Ik ben het er ook mee eens dat de server voor de wereld restart met 50+ man online ook zeer gezellig was.

6. matthy
    Happy

matthy Junior Admin
    Staff Member Junior Admin

moet wel ff melden dat ik officieel geen Skyblock meer doe, prison uiteindelijk wel :). Voor vragen over skyblock mag je Elias lekker vol spammen.

7. Elias8477
    Question

Elias8477 Owner
    Staff Member Owner

Ik kan iedere vraag op forum wel ontvangen, geen probleem. :p Maar inderdaad, ik heb niets te zien met de komende prison voor zover ik weet. :) Daar mag je Matthy lekker mee volspammen.. :D

• About Us

Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, Our community is one of the closest families in the whole world!. We are working every day to make sure our community is one of the best.
  • Thankfull

We are very proud of this community, and I love everyone in the family, I love how long this server exists already! I want to thank everyone for the beautiful years! I hope we can continue a long time :)