Staff appeal van Martijn.

Discussion in 'Sollicitatie/Apply staff' started by OngeschorenBever, Jul 6, 2017.

1. OngeschorenBever

Waarom wil je staff worden/zijn?
    Ik ben een paar jaar geleden een staff geweest, ik ben serieus, en betrouwbaar. Ook heb ik veel verstand van de game zelf. En natuurlijk lijkt het me weer leuk in de zomervakantie lekker mee te doen!

Wat is je ingame naam?

OngeschorenBever

Leeftijd?
    14

Waarom wil je dat wij jou aannemen?
    Ik wil graag helpen, en niet stilzitten. Ik weet veel van de game en vind het leuk dingen in de gaten te houden. Ik ben heel enthousiast en het lijkt me vooral heel leuk.

Eerdere ervaring? zoals staff op andere server of op BMC zelf of course
    Ja op BMC een paar jaar geleden, ik ben proefhelper geweest. Ik was toen wel 11 en was wat minder normaal als dat ik nu ben, ik heb ook een eigen server gehad destijds, maar dat was niet heel serieus.

Eventuele aanvullende informatie?

Ik heb ADHD en OCD, als dat veel uitmaakt xD

Hoe lang speel je al BMC?
    Ongeveer 2013-2014, daarna een tijd van 2 jaar eigenlijk niet.

Heb je ervaring met plugins? En zo ja, welke plugins? (Dit is niet nodig als voorwaarde voor deze positie, maar is een bonus voor later!
    Worldedit, Mcmmo, Coreprot., Essentials, ASkyblock en Uskyblock, en nog wel wat meer als Backpacks ofzo.

Een medewerker beschuldigt andere van misbruik van hun bevoegdheden, hoe ga je dit aanpakken?

Ik zal me er niet mee gaan bemoeien, ik heb evenveel macht als dat zij hebben en kan er dus weinig mee, ik zal het melden aan een hogere stafflid die op dat moment bereikbaar is.

Ben je staff op een server op dit moment?
    Nee.

Skype / Whatsapp?
    Ja geef ik wel np :)

Uren online op een weekdag?
    -Ik kan vrijwel elke dag een paar uur normaal gesproken 5 uur ongeveer. Maar ik heb een vriendin en andere vrienden in het echt, en ik wil daar soms ook mee. maar als ik nodig ben kom ik uiteraard.
    -dinsdag avond niet. Op het moment speel ik op mijn moeder haar pc... Mn eigen Hdd en ssd zijn kapot.

Uren online in het weekend?
    Als het mee zit, van 13:00 tm 04:00, maar wegens vrienden, en omdat ik op mn moeder haar pc speel. zal het ongeveer 9 uur worden op een dag ongeveer.
    Rank dat je nu bent?
    Niks, ik was VIP maar dat geld denk ik niet meer xD
    Forum Kennis (Schrijf N.V.T als je het niet snapt)
    Ik weet hoe het forum werkt, heb er vaker mee gewerkt, bijv. Conversations en persoonlijke berichten enz.

Reputatie op de server
    Ik ben een vrolijk persoon, zeg altijd hallo en help netjes... aangezien de hele community nieuw zal zijn. Denk ik dat mensen wel even zouden moeten wennen.

Welke commands weet jij? / Of plugins
    Essentials, Worldedit, Mcmmo,
    Heb je ten minste 80 uur gespeelt of meer? Vertel de waarheid
    Makkelijk.. de afgelopen 2 jaar niet.. maar ik was wel paar 100 uur online toen ik 11 was -.-

Vertel ons een beetje over jezelf, je gameplay en wat je van de server vind
    Ik ben Martijn Braakhekke woon in Wijhe en speel regelmatig minecraft.. buiten minecraft heb ik een ps4 en daar speel ik elke soord CoD op die ik kan vinden :p

Ben je het eens met het feit dat als je inactief bent heel lang zonder reden, Dat je rank terug gezet word na je oude rank?
    Ja, als je na een tijd niks meer kunt betekenen heeft het geen nut in mijn ogen.

Waarom moet JIJ staff worden?? (30 woorden minimaal)
    Ik ben jong begonnen, ik weet veel over de game en zou graag met mijn kennis willen helpen. Na vallen komt opstaan dus ik geef niet op. Ik gedraag me heel rustig tegen mensen al kan ik soms wel te enthousiast zijn.

Hoe lang speel je al minecraft ongeveer?
    Sinds een weekje na de release, weet niet wanneer de release was. ik denk zo'n 7 jaar

Hoe vaak lees je het forum? Of hoe vaak deel je mee aan een discussie erop
    Aangezien ik weinig online was niet echt, het zal zeker meer worden in ieder geval.

Heeft iemand je verwijst na de server? zo ja wie
    Dat weet ik echt niet meer xD

Voldoe je aan alle eisen?

1: Wees een actieve en vriendelijke lid van de gemeenschap, en een enthousiast Minecraft Classic Player / Server staff
    2: Heel lang offline zonder reden dat je rank terug word gezet na je oude rank

Voor mijn gevoel, Ja

Heb je speciale vaardigheden die nuttig zijn voor de server? Geef voorbeelden!
    Ik ken heel veel command uit mn hoofd, Ik kan vloeiend engels nederlands en duits. en ik ken de meeste mc trucjes wel.

Ben je ooit verbannen van de server? Zo ja waarom?
    Ja, ik was toen op iemand zijn account gegaan omdat hij zijn wachtwoord stuurde.. en ik deed of ik hem was.

Scenario's

Een staff misbruikt haar/zijn commands, Wat doe jij?
    Ik ga vragen waarom hij/zij het doet. Ik ga het ook inlichten bij een staff die daar verder controle over heeft.

Hoe reageer jij als een staff een lid pest?
    Ik ga kijken of het een verkeerd opgevatte grap is, of echt pesten. Vervolgens leg ik uit hoe erg het is en dat het levens kan verwoesten. Ik vertel het hoe dan ook tegen een stafflid met een hogere functie.

Iemand dreigt de server wat doe jij?
    Ik zou hem/haar bannen voor 1/2 weken, misschien een maand, ligt er aan of het heel serieus overkomt en hoe ernstig. Als de desbetreffende vervolgens online komt en het alsnog probeer en/of uitvoert. Ban ik die gene meteen permanent.

• About Us

Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, Our community is one of the closest families in the whole world!. We are working every day to make sure our community is one of the best.
  • Thankfull

We are very proud of this community, and I love everyone in the family, I love how long this server exists already! I want to thank everyone for the beautiful years! I hope we can continue a long time :)