Join others at play.playbmc.com Copy IP

Dominique Dury's Trusted Application

Discussion in 'Accepted' started by Dominique Dury, Aug 28, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dominique Dury

Voornaam:
    Dominique
    Leeftijd:
    18
    Land:
    Belgium
    Talen:
    Dutch, English, French, Hungarian
    Op welke van de volgende ben je actief?:
    Whatsapp, Forums, Discord
    Huidige Minecraft gebruikersnaam:
    Douwe_Egbert
    Voor hoelang speel je al op BlackMagicCraft?:
    Ik speel BMC al redelijk lang, ik ben vroeger rond 2014 begonnen op BMC onder de naam xLaserXshotx, helaas is dat account gehacked en heb ik een nieuwe moeten maken. Ik was al eerder staff op dat account (Proef-Helper), maar heb mezelf terug gevraagd als Super-Vip. Sindsdien heb ik geen MC meer gespeeld.
    Waarom wil je een stafflid worden?:
    Ik zou graag stafflid willen worden omdat ik de Server wil verbeteren in alle opzichte mogelijk, als dat gebeurt wil ik graag dat de spelers die op BMC spelen zich thuis voelen, en zeker met een goed gevoel de server joinen zo lang mogelijk. Ik ben een zeer sociale speler dus ik zal mijn kwaliteiten zeker laten zien als mogelijke staff
    Op wat voor manier kun je BlackMagicCraft verbeteren?:
    Ik kan proberen de server te verbeteren op de manier dat de Owner, hogere staff leden het zouden willen. Ik zal zeker mn best doen om te doen wat gevraagd wordt.
    Waarom zouden we je jou moeten kiezen ten opzichte van de rest?:
    Ik vind dat iedere speler een eerlijke zelfde kans verdient om zichzelf te bewijzen omdat je kunt jezelf niet boven een ander zetten. Maar moest ik kiezen waarom zou ik zeggen, omdat ik al veel ervaring heb als een staff lid wegens vroeger op BMC en ik zeker een sociale speler ben. Ik ben zowat elke dag online en help een speler als hij hulpt nodig heeft op elke manier.
    Speel je momenteel op een andere server naast BlackMagicCraft? Heeft dit een invloed op je activiteit hier als stafflid?:
    Ik speel op het moment geen andere server, buiten heel soms de populaire minigames servers.
    Ben je ooit gebanned op een andere server? Waarom?:
    Ik ben zover ik weet op geen enkele server gebanned geweest.
    Ben je op dit moment een staff member op een andere server of beheer je een eigen server?:
    Ik ben geen staff op geen server.
    Wat vind jij de belangrijkste kwaliteiten waar een goed stafflid aan moet voldoen?:
    Ik vind zeker dat een Staff lid moet voldoen aan sociaal zijn met zijn collega's of medemensen. Ook moet een staff voldoen aan de eisen die hem gevraagd word , En aan Kennis van plugins en MC, omgaan met conflicten en spelers die de regels verbreken. Verder moet hij online zijn zoveel mogelijk.
    Als je in een situatie belandt waarbij je zelf niet weet hoe je het moet aanpakken, wat zou je dan doen?:
    Ik zou kijken of er zeker geen manier is om het op te lossen, is er geen, dan vraag ik aan de andere staff die online is om de nodige hulp. Is er geen collega-staff van me online dan contacteer ik Timmy of een andere staff lid op Discord, WhatsApp, andere middel.
    Hoeveel tijd kan je besteden aan je staff taken?:
    Ik kan zeker elke dag online zijn 2-3 uur ook in schoolweken. Ik laat op voorhand weten wanneer ik niet online kan zijn met de reden.
    Wil je verder nog iets kwijt?:
    De server vroeger was vind ik, de populairste server van NL/BE nu wat minder maar denk zeker weten tot er potentie in zit om weer groot te worden!! #MakeBMCGreatAgain!!!
    Ga je akkoord met de staff voorwaarden?:
    Yes

2. JustJoeyGames

JustJoeyGames Newbie

Ik weet ik Ben geen staff en dit boeit dus niet maar ik heb je op je oude account wel eens gezien en in chat Ben je altijd heel chill en rustig dus denk dat je heel goed zou kunnen helpen op bmc en idd eens met de #MAKEBMCGREATAGAIN

Dominique Dury likes this.
  3. Dominique Dury

Thanks voor de reply, geeft zeker motivatie om te blijven spelen, #MakeBMCGreatAgain

4. xDiamond_Beerx
    Adorable

Leuke apply Dominique. Goed omschreven en heb hier verder niks op aan te merken. Je klikt goed met de spelers dus van mij een +1

5. Zaylynn
    Sweettooth

Zaylynn Newbie

Hoi Dominique,

Ik vind het een goede apply, je bent heel leuk en lief in game. En je geeft ook weer een leuke sfeer. Je kan ook goed met anderen omgaan. En je probeert ook zeker te helpen! Ik vind wel dat je een kans verdient!

Veel succes verder!

+1

6. markhil
    Cloud_9

markhil Moderator
    Staff Member Moderator

#accepted

<3<3<3<3

Thread Status:
Not open for further replies.
  • About Us

Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, Our community is one of the closest families in the whole world!. We are working every day to make sure our community is one of the best.
  • Thankful

We are very proud of this community, and I love everyone in the family, I love how long this server exists already! I want to thank everyone for the beautiful years! I hope we can continue a long time :)