Luukfreak // afscheid

Discussion in 'Introductions / Goodbyes' started by Luukfreak, Mar 10, 2017.

1. Luukfreak
    Adorable

Luukfreak Newbie

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten ben ik al een lange tijd niet op de server geweest, en daarom is mijn rank teruggezet naar god :), hierbij het definitieve afscheid, aangezien ik niet (vaak) meer terug online zal komen/zijn.

Waar zal ik beginnen, ik wens in ieder geval de hele community veel succes, en plezier toe. Ik heb BMC een hoop zien groeien en heb toppen en dalen meegemaakt, heb veel plezier gemaakt, en veel mensen ontmoet.

Maar doordat ik in het 4e ben gekomen, ben gaan werken en een speciaal meisje heb ontmoet, was en ben ik niet meer in staat om genoeg vrije tijd op te brengen om online komen.

Jullie zijn de beste community die ik ben tegengekomen en wens jullie allemaal veel succes en plezier toe.

Met vriendelijke groet,

Luuk(freak) Huijbregts

(Ps: ik sta altijd open voor vragen, en mocht je me niet kunnen bereiken via whatsapp of skype, ben ik ook verder nog bereikbaar op steam: http://steamcommunity.com/id/HiruTS/ )

2. OrOrg
    Inspired

OrOrg Junior Member

D:
    Een persoon minder!
    Maar... dat je niet veel online bent gekomen de laatste maand... de server was toch niet online toen? :l
    Of zie ik iets over het hoofd?

In ieder geval,
    veel plezier en/of succes in je verdere leven.

3. matthy
    Happy

matthy Junior Admin
    Staff Member Junior Admin

Het was een plezier om je op de server te hebben, maar afscheid is ook een deel van het leven. Ik wens je echt het beste in je leven en ik hoop dat je meisje ook echt de ware is :).

4. le Sirolfje2001
    Coldturkey

le Sirolfje2001 Junior Member

Luukfreak... ik hoop dat je een leuk en gezillig leven zult lijden en veel geluk zult hebben

5. ItsTimmyB
    Adorable

ItsTimmyB Owner
    Staff Member Owner

Je bent altijd terug welkom in de community, en dankje voor al je support <333
    Veel plezier en succes op school ;)

MVG
    Timmy

6. superjeffrey53
    Energetic

Staff Member Owner

Whyyy luuk whyyy
    U make me cry
    Hf met je meisje en succes op school maatje

• About Us

Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, Our community is one of the closest families in the whole world!. We are working every day to make sure our community is one of the best.
  • Thankfull

We are very proud of this community, and I love everyone in the family, I love how long this server exists already! I want to thank everyone for the beautiful years! I hope we can continue a long time :)