Join others at play.playbmc.com Copy IP

Report

Discussion in 'Suggestions & Feedback' started by tinybro, Dec 31, 2018.

1. tinybro
    Bitching

tinybro Newbie

Ik zit gewoon net als de andere in de discord. Ik werd gepingt door GamingNoodlezz. Hij zei dat mijn naam "gay" is en dat vind ik niet leuk. Word er hier iets aan gedaan? Ik voeg er een screen bij.

Met beleefde groeten
    Tiny

Attached Files:

2. Exo_D

Exo_D Newbie

Hallo Tinybro, mijn inziens word er wel degelijk wat mee gedaan, dergelijk gedrag word niet getolereerd, het is de bedoeling dat iedereen elkaar respecteerd….echter hoop ik dat je het begrip hebt dat dit soort situaties beter op heterdaad aangepakt kunnen worden, om te voorkomen dat je als klikspaan neer word gezet en de situatie erger maakt. Ik zal zeker extra opletten om dit te voorkomen in de toekomst.. veel gameplezier verder.

tinybro likes this.
  3. LenaCorn1
    Sarcastic

LenaCorn1 Moderator
    Staff Member Moderator

Heel erg bedankt voor je report. Ik zou er zeker opletten of die dat weer gaat doen en anders geef ik hem een warning.

Veel game plezier verder.

• About Us

Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, Our community is one of the closest families in the whole world!. We are working every day to make sure our community is one of the best.
  • Thankful

We are very proud of this community, and I love everyone in the family, I love how long this server exists already! I want to thank everyone for the beautiful years! I hope we can continue a long time :)