Join others at play.playbmc.com Copy IP

The_MrNoob's Trusted Application

Discussion in 'Denied' started by The_MrNoob, Mar 22, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The_MrNoob
    Angelic

The_MrNoob Newbie

First name:
    Darnell
    Country:
    Nederlands, Gelderland
    Languages:
    Nederlands, Engels
    Which of the following are you active on?:
    Whatsapp, Forums, Discord
    Current Minecraft Username:
    The_MrNoob
    How long have you been playing on BlackMagicCraft?:
    7 Days, 19 hours, 49 Min
    Why do you want to be staff?:
    Ik wil graag de server helpen, en omdat ik dit een helle leuke server vind wil ik graag de staff helpen met alles waarbij ik kan helpen zelfs als veel mensen ofline zijn.
    How can you help improve BlackMagicCraft?:
    Door mijn evaring in te zetten, en ik heb zelf server gehad en ben vaker staff geweest dus ik wil graag helpen met alles waar jullie hulp bij nodig hebben.
    Why should we pick you over other applicants?:
    Omdat ik ervaring heb met het zijn van een Staff, omdat ik vaker staff ben geweest
    Do you currently play any other servers besides BlackMagicCraft? Will this affect your activity here as staff?:
    Nee, ik speel altijd als ik minecraft speel op BlackMagicCraft omdat ik hier super ver mee ben en ik deze server leuk vind.
    Have you ever been banned on any other servers? Why?:
    nee, nog nooit.
    Are you currently staff on another server or running a server?:
    nee.
    In your opinion, what qualities do you think a good staff member should have?:
    Zich houden aan de regels, kunnen ondersteunen, samenwerken met andere mede spelers van de server, je moet wat van plugins weten en je moet Nederlands en Engels kunnen.
    If you were in a situation that you didn't know how to handle, what would you do?:
    Ik zou een hogere staff via discord of whatsapp of skype vragen wat ik kan doen, en in de tussen tijd doen wat ik kan doen.
    How much time can you dedicate to your staff duties?:
    Ik kan elke dag vaak online komen, want ben zelf klaar met mijn examen dus heb alleen maar vrije tijd, dus elke dag meer dan 3 uurtjes.
    Anything else we should know?:
    Ik ben heel vaak online minimaal 3 uurtjes online, ik was dat eerst niet maar dat kwam omdat ik in me examen zat, maar daar ben ik nu mee klaar. Het lijkt me harstikke leuk om onderdeel te mogen zijn van de staff groep en mensen te kunnen helpen.
    Do you agree to the terms of staff?:
    Yes

2. M.U.G.S
    In-Love

M.U.G.S Helper
    Helper

From what I've experienced your nice to members and is always helpful towards others.
    A little impatient when it came to the replies on your application, but you have to understand we need to see how you perform first before we can give you access to commands on the server.
    Other than that i cant see why you cant be on the team so im gonna give you a +1..

3. markhil
    Cloud_9

markhil Moderator
    Staff Member Moderator

Hey Darnell,

Natuurlijk ken ik je al wel en hoef ik niet al teveel op de apply te letten. Je bent een fijne member en speelt al lang genoeg om te weten hoe het werkt. Je bent zeker behulpzaam en een sfeermaker.

Als je wat vaker online komt, dan zou dat nog extra meehelpen. Volgens mij ben je namelijk nog regelmatig niet online. Dat is het enige 'minpuntje'.

Al met al toch een +1 van mij!

4. Qfrijters
    Amazed

Qfrijters Junior Member

ik ga niet veel zeggen, alles is al gezegd
    +1

5. markhil
    Cloud_9

markhil Moderator
    Staff Member Moderator

No longer active

#denied

Thread Status:
Not open for further replies.
  • About Us

Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, Our community is one of the closest families in the whole world!. We are working every day to make sure our community is one of the best.
  • Thankful

We are very proud of this community, and I love everyone in the family, I love how long this server exists already! I want to thank everyone for the beautiful years! I hope we can continue a long time :)