Join others at play.playbmc.com Copy IP

TheBlackKnight08's Trusted Application

Discussion in 'Trusted Applications' started by TheBlackKnight08, Oct 11, 2019 at 9:00 PM.

1. TheBlackKnight08
    Adorable

VIP

Voornaam:
    Sebastian
    Leeftijd:
    16
    Land:
    Nederland
    Talen:
    Dutch, English and a little bit german
    Op welke van de volgende ben je actief?:
    Whatsapp, Discord
    Huidige Minecraft gebruikersnaam:
    TheBlackKnight08
    Voor hoelang speel je al op BlackMagicCraft?:
    7 dagen en 22 uur
    Waarom wil je een stafflid worden?:
    Omdat ik graag iets terug wil doen voor de server en mensen een leuke tijd wil geven op BMC
    Op wat voor manier kun je BlackMagicCraft verbeteren?:
    Het zo goed mogelijk helpen van mensen als die gene om hulp vraagt
    Waarom zouden we je jou moeten kiezen ten opzichte van de rest?:
    Omdat ik veel ervaring heb met Minecraft en ik de volle 100% geef
    Speel je momenteel op een andere server naast BlackMagicCraft? Heeft dit een invloed op je activiteit hier als stafflid?:
    Nee, dit is de enige server waar ik op dit moment op speel
    Ben je ooit gebanned op een andere server? Waarom?:
    Nee
    Ben je op dit moment een staff member op een andere server of beheer je een eigen server?:
    Nee
    Wat vind jij de belangrijkste kwaliteiten waar een goed stafflid aan moet voldoen?:
    Eerlijkheid, vriendelijkheid en openheid
    Als je in een situatie belandt waarbij je zelf niet weet hoe je het moet aanpakken, wat zou je dan doen?:
    Dan probeer ik het zelf na onderzoek het probleem op te lossen, als het mij daarna nog niet lukt zal ik hulp vragen van een ander staff lid via discord of Minecraft zelf
    Hoeveel tijd kan je besteden aan je staff taken?:
    per dag ongeveer 3 uur, per week zo'n 21 uur
    Wil je verder nog iets kwijt?:
    Ik zou het uiteraard erg leuk vinden als ik word aangenomen, maar zo niet heb ik het alsnog geprobeerd en vind ik het een prestatie op zich zelf
    Ga je akkoord met de staff voorwaarden?:
    Yes

2. markhil
    Cloud_9

markhil Moderator
    Staff Member Moderator

Ik zal straightforward zijn, maar na recente gebeurtenissen vind ik het geen goede timing voor een apply. Op dit moment vind ik het nog teveel meewegen om nu te zeggen dat je een upvote krijgt. Vind het niet echt slim om iemand in het team te nemen waarbij de relaties met het team niet goed liggen.

Voor mij een -1 tot het tegendeel is bewezen.

• About Us

Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, Our community is one of the closest families in the whole world!. We are working every day to make sure our community is one of the best.
  • Thankful

We are very proud of this community, and I love everyone in the family, I love how long this server exists already! I want to thank everyone for the beautiful years! I hope we can continue a long time :)