Join others at play.playbmc.com Copy IP

xDiamond_Beerx's Trusted Application

Discussion in 'Trusted Applications' started by xDiamond_Beerx, Sep 12, 2019.

1. xDiamond_Beerx
    Adorable

Voornaam:
    Rick
    Leeftijd:
    17
    Land:
    Nederland
    Talen:
    Nederlands, Engels en klein beetje Duits.
    Op welke van de volgende ben je actief?:
    Whatsapp, Forums, Discord
    Huidige Minecraft gebruikersnaam:
    xDiamond_Beerx
    Voor hoelang speel je al op BlackMagicCraft?:
    Ik speel al 3 jaar op BMC. Heb een poosje en pauze gehad omdat ik het spel zelf niet meer zo leuk vond maar was altijd nog wel actief op Whatsapp.
    Waarom wil je een stafflid worden?:
    Ik wil graag zorgen dat de regels op BMC beter worden gehandhaafd door de spelers. Ik kom vaak genoeg mensen in de chat tegen die iets doen wat niet mag. Ook wil ik waar nodig is mensen helpen die vragen hebben.
    Op wat voor manier kun je BlackMagicCraft verbeteren?:
    Ik weet na eigen zeggen best veel van Minecraft af, van plugins weet ik iets minder maar de basis ken ik over het algemeen wel. Ik kan zoals de meeste mensen zeggen ook goed bouwen dus dat is altijd lekker meegenomen.
    Waarom zouden we je jou moeten kiezen ten opzichte van de rest?:
    Ik ben als het moet professioneel en let voortdurend op wat er gebeurd en wijs mensen op de regels. En ik ben natuurlijk vet gezellig ;p
    Speel je momenteel op een andere server naast BlackMagicCraft? Heeft dit een invloed op je activiteit hier als stafflid?:
    Ik speel momenteel niet op een andere server, vindt BMC leuk en gezellig genoeg dus heb niks anders nodig :)
    Ben je ooit gebanned op een andere server? Waarom?:
    Ik ben 1x geband op een andere server omdat ik verdacht werd van hacken wat achteraf niet zo bleek te zijn en werd daarom weer unbanned
    Ben je op dit moment een staff member op een andere server of beheer je een eigen server?: