Join others at play.playbmc.com Copy IP

xDiamond_Beerx's Trusted Application

Discussion in 'Trusted Applications' started by xDiamond_Beerx, Sep 12, 2019.

1. xDiamond_Beerx
    Adorable

Voornaam:
    Rick
    Leeftijd:
    17
    Land:
    Nederland
    Talen:
    Nederlands, Engels en klein beetje Duits.
    Op welke van de volgende ben je actief?:
    Whatsapp, Forums, Discord
    Huidige Minecraft gebruikersnaam:
    xDiamond_Beerx
    Voor hoelang speel je al op BlackMagicCraft?:
    Ik speel al 3 jaar op BMC. Heb een poosje en pauze gehad omdat ik het spel zelf niet meer zo leuk vond maar was altijd nog wel actief op Whatsapp.
    Waarom wil je een stafflid worden?:
    Ik wil graag zorgen dat de regels op BMC beter worden gehandhaafd door de spelers. Ik kom vaak genoeg mensen in de chat tegen die iets doen wat niet mag. Ook wil ik waar nodig is mensen helpen die vragen hebben.
    Op wat voor manier kun je BlackMagicCraft verbeteren?:
    Ik weet na eigen zeggen best veel van Minecraft af, van plugins weet ik iets minder maar de basis ken ik over het algemeen wel. Ik kan zoals de meeste mensen zeggen ook goed bouwen dus dat is altijd lekker meegenomen.
    Waarom zouden we je jou moeten kiezen ten opzichte van de rest?:
    Ik ben als het moet professioneel en let voortdurend op wat er gebeurd en wijs mensen op de regels. En ik ben natuurlijk vet gezellig ;p
    Speel je momenteel op een andere server naast BlackMagicCraft? Heeft dit een invloed op je activiteit hier als stafflid?:
    Ik speel momenteel niet op een andere server, vindt BMC leuk en gezellig genoeg dus heb niks anders nodig :)
    Ben je ooit gebanned op een andere server? Waarom?:
    Ik ben 1x geband op een andere server omdat ik verdacht werd van hacken wat achteraf niet zo bleek te zijn en werd daarom weer unbanned
    Ben je op dit moment een staff member op een andere server of beheer je een eigen server?:
    Ik ben op dit moment geen staff member op een andere server en ik beheer ook geen eigen server.
    Wat vind jij de belangrijkste kwaliteiten waar een goed stafflid aan moet voldoen?:
    Een staff moet goed weten hoe de structuur op de server in elkaar zit, wat wel kan maar ook wat niet kan. Ook belangrijk is het dat de staff goed overweg kan met de spelers want de spelers moeten het uiteindelijk met de staff doen.
    Als je in een situatie belandt waarbij je zelf niet weet hoe je het moet aanpakken, wat zou je dan doen?:
    Als ik in een situatue beland waarvan ik zelf niet weet hoe ik hierin moet handelen zal ik eerst kijken als er een ander stafflid online is en hem of haar om raad vragen. Stel je voor dat dit niet het geval is heb je altijd nog Whatsapp en Discord als backup.
    Hoeveel tijd kan je besteden aan je staff taken?:
    Per dag kan ik wel 1 a 2 uur besteden ( Soms meer soms minder ligt aan werk en school )

Per week zal ik denk ik wel uitkomen op een 10 a 11 uurtjes.
    Wil je verder nog iets kwijt?:
    Als er spelfouten in de applicatie zitten, sorry daarvoor heb Dyslexie :p
    Ga je akkoord met de staff voorwaarden?:
    Yes

2. M.U.G.S
    In-Love

M.U.G.S Helper
    Helper

I dont know you well, other than seeing on server and the hello once a while...
    I heard you are/was a builder, so other staff will know you better...

Im gonna leave my vote on a 0 untill i get to know you better.

Goodluck

• About Us

Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, Our community is one of the closest families in the whole world!. We are working every day to make sure our community is one of the best.
  • Thankful

We are very proud of this community, and I love everyone in the family, I love how long this server exists already! I want to thank everyone for the beautiful years! I hope we can continue a long time :)