Join others at play.playbmc.com Copy IP

Zaylynn's Trusted Application

Discussion in 'Trusted Applications' started by Zaylynn, Jun 18, 2019.

1. Zaylynn
    Sweettooth

Zaylynn Newbie

Voornaam:
    Zaylynn
    Leeftijd:
    13
    Land:
    Nederland
    Talen:
    NL, beetje Duits, Engels
    Op welke van de volgende ben je actief?:
    Whatsapp, Discord
    Huidige Minecraft gebruikersnaam:
    Zaylynn
    Voor hoelang speel je al op BlackMagicCraft?:
    09-06-2019 • Ik maak dit apply alvast voordat ik het vergeet of geen tijd heb. Ik weet dat Timmy bezig is met een nieuwe staffsysteem dus ja vandaar dat ik het nu alvast maak.
    Waarom wil je een stafflid worden?:
    Ik wil graag mensen helpen. En ik weet ook hoe je met anderen om moet gaan. Ik vind respect ook heel belangerijk. Ik kan ook best goed mensen helpen. Ook is BMC ook een soort afleiding voor mij, omdat er op dit moment dingen thuis gebeuren. Staff worden is ook iets waar je tijd voor nodig hebt, en die heb ik. Ik ben ook veel online in-game en op discord
    Op wat voor manier kun je BlackMagicCraft verbeteren?:
    Ik wil graag dat iedereen even eerlijk word behandelt. En dat er zo min mogelijk ruzies komen. En als die komen dat die dan ook gewoon op discord worden opgelost en niet in public omdat iedereen zich er dan mee gaat mengen.
    Waarom zouden we je jou moeten kiezen ten opzichte van de rest?:
    Ik kan mensen goed helpen. Ook praat ik best veel met de mensen hier en leer ik ze langzamerhand kennen, dus weet ik ook hoe ze zijn. Ook vind ik dat je je mening moet durven geven. Ik lees ook veel de chat dus dan zie ik ook wat er allemaal gebeurt. Ik ben ook veel online/actief.
    Speel je momenteel op een andere server naast BlackMagicCraft? Heeft dit een invloed op je activiteit hier als stafflid?:
    Nee, ik speel geen andere server
    Ben je ooit gebanned op een andere server? Waarom?:
    Nee
    Ben je op dit moment een staff member op een andere server of beheer je een eigen server?:
    Nee
    Wat vind jij de belangrijkste kwaliteiten waar een goed stafflid aan moet voldoen?:
    Je moet je permissies niet abusen. Iedereen hoort gelijk behandelt te worden. Je moet ook alle regels volgen net zoals alle anderen. Je hoort ook met je medestaffleden om te horen gaan, want je werkt opzich veel samen. Je hoort ook gewoon random in Vanish mensen te typen om te kijken wat ze doen, zodat je controle hebt. Je hoort mensen goed te helpen. En actief zijn. Je hoort ook rekening te houden met de rest.
    Als je in een situatie belandt waarbij je zelf niet weet hoe je het moet aanpakken, wat zou je dan doen?:
    Ik zou hulp vragen aan een staff die meer ervaring heeft dan ik. En anders vraag ik het aan timmy
    Hoeveel tijd kan je besteden aan je staff taken?:
    Per dag: 2 uur, ik heb ook school dus vandaar. Het is nu ook zomer dus ik ben wel veel buiten.

Per week: 10 uur
    Wil je verder nog iets kwijt?:
    Mn vorige apply was weggegaan dus hier is een nieuwe
    Ga je akkoord met de staff voorwaarden?:
    Yes

2. Zaylynn
    Sweettooth

Zaylynn Newbie

Ohja als je nog iets wilt weten PM me dan (:

3. markhil
    Cloud_9

markhil Moderator
    Staff Member Moderator

Ken je nu al een tijdje, maar je bent zeker wel een fijne speler. Je hebt een stukje sfeer teruggebracht op BMC en ik merk ook dat het leuk is als jij online bent. Daarnaast ben je ook zeker actief bezig met helpen in de chat, voornamelijk wanneer het druk is. Ik zou nog even aan willen kijken hoe je het blijft doen en ook om te zien hoeveel je online bent per week/dag. Voor nu vind ik het al wel zeker een overweging om jou trusted te maken. +1 :D

4. Zaylynn
    Sweettooth

Zaylynn Newbie

Heel erg bedankt :D

5. M.U.G.S
    In-Love

M.U.G.S Helper
    Helper

Mark said it pretty well.
    Keep being the way are and I think you will be a great addition to the staff.
    I haven't played with you yet but we talked a lot in game and discord, your friendly, always helpful and funny...
    I would like to be part of a team with you in it, good luck with your application. +1

6. Zaylynn
    Sweettooth

Zaylynn Newbie

Thank u very much :D

• About Us

Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, Our community is one of the closest families in the whole world!. We are working every day to make sure our community is one of the best.
  • Thankful

We are very proud of this community, and I love everyone in the family, I love how long this server exists already! I want to thank everyone for the beautiful years! I hope we can continue a long time :)