Join others at play.playbmc.com Copy IP

Zaylynn's Trusted Application

Discussion in 'Trusted Applications' started by Zaylynn, Sep 3, 2019.

1. Zaylynn
    Sweettooth

Zaylynn Newbie

Voornaam:
    Nora
    Leeftijd:
    13
    Land:
    Nederland
    Talen:
    Dutch, a little bit of Deutsch, English but i am still learning to get better at it.
    Op welke van de volgende ben je actief?:
    Forums, Discord
    Huidige Minecraft gebruikersnaam:
    Zaylynn
    Voor hoelang speel je al op BlackMagicCraft?:
    09-06-2019
    Waarom wil je een stafflid worden?:
    Ik wil graag de server kunnen helpen en Ik wil graag de mensen helpen die spelen op veel manieren. Ik vind het ook belangerijk dat er met respect gespeeld word. En dat mensen de regels gaan volgen. Ik vind het ook leuk om mensen te helpen, dus ik doe het met plezier. En ik ben best actief er zijn natuurlijk dagen dat ik ff niet online kan komen maar ik probeer het wel. Ik wil ook zeker geen staff worden om er mee stoer te doen en een beetje met de commands te kloten. Ik neem dit ook heel serieus. En ik vind de server super leuk en de mensen die er spelen.
    Op wat voor manier kun je BlackMagicCraft verbeteren?:
    Ik wil graag dat mensen zich welcome voelen als ze joinen. Ook wil ik graag de members helpen. Ik hou namelijk ervan om mensen te helpen. Ik wil ook mensen helpen met de regels volgen zodat ze niet heletijd in de problemen komen. Ook moet je actief zijn en de tijd hebben om staff te zijn en dat heb ik. Ik probeer de tijd te nemen en als het me niet lukt dan lukt het niet en kan ik er ook niks aan doen. Ik vind ook dat je soms in vanish moet gaan en een beetje bekijken wat de members aan het doen zijn zodat je nogal controle hebt over iedereen. Ook moet je goed omgaan met je commands en ze niet abusen. Ook probeer ik met iedereen wel een beetje te praten zodat ze niet echt buitengesloten voelen. Ook wil ik dat er respectvol met elkaar om word gegaan en dat mensen genieten van het spelen op de server.
    Waarom zouden we je jou moeten kiezen ten opzichte van de rest?:
    Ik ben best actief, en ik praat ook best veel in de chat enzo. Ik probeer ook zoveel mogelijk te helpen als het nodig is, ookal is er staff online. En ik kan de chat ook goed in de gaten houden.
    Speel je momenteel op een andere server naast BlackMagicCraft? Heeft dit een invloed op je activiteit hier als stafflid?:
    Nee, ik speel niet op andere servers. Want die hebben geen leuke survival en leuke mensen.
    Ben je ooit gebanned op een andere server? Waarom?:
    Nope
    Ben je op dit moment een staff member op een andere server of beheer je een eigen server?:
    Nee
    Wat vind jij de belangrijkste kwaliteiten waar een goed stafflid aan moet voldoen?:
    Je moet je goed aan de regels houden, zowel staff als de members. Ook vind ik dat je er moet zijn voor de server. En je commands etc niet abusen. Je moet ook aardig zijn en communicatief (als dat een woord is?) Je moet er ook voor zorgen dat mensen het leuk hebben als ze aan het spelen zijn. Ook vind ik dat de staff members met elkaar moeten kunnen werken. Je moet ook rekening kunnen houden met andere mensen
    Als je in een situatie belandt waarbij je zelf niet weet hoe je het moet aanpakken, wat zou je dan doen?:
    Ik vraag aan een staff die meer experience heeft dan ik. En als die niet reageren contacteer ik timmy.
    Hoeveel tijd kan je besteden aan je staff taken?:
    per week, ligt eraan of ik toetsen heb eigenlijk, want als ik toetsen heb dan weet ik dat niet zo goed maar ik denk wel 6 uur per week?. per dag minimaal half uur. Het ligt eraan hoe laat ik online kom stel ik kom 's avonds online dan kan ik niet zo lang. En anders ben ik er wel altijd op discord if you need me!
    Wil je verder nog iets kwijt?:
    Ohjaa, ik geef nog liever niet mijn whatsapp omdat ik nog niet iedereen ken. En ik moet daar toestemming voor hebben van me ouders.​
    Ga je akkoord met de staff voorwaarden?:
    Yes

#1 Zaylynn, Sep 3, 2019
    Last edited: Sep 3, 2019
  2. Dominique Dury

Ik heb geen inspraak op deze apply, maar vind zeker dat je een kans verdiend. Je kunt super omgaan met de mensen op de server, en altijd super vriendelijk! Iedereen kent je ook van de server. Dus succes zaytje!

- Douwe

Zaylynn likes this.
  3. xDiamond_Beerx
    Adorable

+1 voor je apply duidelijk alles uitgelegd en je hebt wel een goed beeld van wat je wilt. Alleen nog sen beetje jong maar als ik het zo zie kan je het wel aan.

Zaylynn likes this.
  4. xDiamond_Beerx
    Adorable

Je hebt trouwens wel inspraak

• About Us

Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, Our community is one of the closest families in the whole world!. We are working every day to make sure our community is one of the best.
  • Thankful

We are very proud of this community, and I love everyone in the family, I love how long this server exists already! I want to thank everyone for the beautiful years! I hope we can continue a long time :)